2 en 3 juni - Reisverslag uit American Fork, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu 2 en 3 juni - Reisverslag uit American Fork, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu

2 en 3 juni

Blijf op de hoogte en volg Annette en Henk

04 Juni 2014 | Verenigde Staten, American Fork

Hai allenmaal
2 juni

Hier dan het eerste echte verslag vanuit de States
De vlucht was goed geen turbelentie van betekenis. We werden goed verzorgd door de KLM het eten was lekker. Onze transfer naar het hotel was ook goed geregeld. Het hotel was prima mooie kamer en een heerlijk bed.
We gingen eerst een supermarkt opzoeken die was in de buurt en paar lekkere dingen gehaald. Je voelt je gelijk thuis hier de mensen zijn vriendelijk en maken gelijk een praatje met je dat herkennen we nog van de vorige keer.
we hebben heerlijk gegeten in het hotel en daarna zijn we naar de kamer gegaan en daar was het vechten tegen de slaap ik heb het niet lang volgehouden ik ben om 22.00 gaan slapen dat is wel nederlandse tijd de andere dag 7 uur in de ochtend.

3 juni om 7 uur waren we wakker we hebben allebei heerlijk geslapen op ons gemak heerlijk wakker worden het zonnetje schijnt . Een heerlijk ontbijt met van alles . Nog even naar de supermarkt en bellen naar Road Bear om een afspraak te maken om ons op te halen. we hadden nog wat tijd over en het was onder tussen lekker warm geworden, dus zijn we we nog even bij het zwembad gaan liggen. Om half een werden we opgehaald door Road Bear daar aangekomen kregen we eerst
les in DE Camper en alles wat er meer te maken heeft daar komt nog heel wat bij kijken en dat allemaal in het Engels. We zijn zeker anderhalf bezig geweest met een vrouwtje die alles uitlegde. Maar goed ons avontuur is begonnen we zijn weer naar de supermarkt gegaan nu konden we wat meer inslaan en even wat gegeten.
Maar om vier uur gingen we dan toch eindelijk op weg naar Monterey
naar onze eerste camping onderweg hier en daar herkenning 17 mile drive en Pebble Beach.
Na 2 uur rijden komen we daar aan is het hek
dicht nee he dat begint goed. Gelukkig is Henk niet voor een gat te vangen en heeft een plan B een camping in Carmel. Daar aangekomen is het een steile berg weg Henk wilde liever niet verder gaan. Dus achteruit het weggetje af op mijn aanwijzingen we hadden gelijk onze vuurdoop. We besluiten om het eerst maar lopend te doen. Beneden aan het weggetje ligt een mooie camping in het groen. Er is nog een plekje. Het is ondertussen al over achten ik ga alles een mooi plekje geven in de camper. deze camper is voor 4 pers maar dat is wel erg krap hoor voor twee is het prima. Morgen gaan we op weg naar Santa Barbara we zien wel wat we gaan doen en eventueel gaan bekijken.

tot gauw groetjes Henk en Annette

• 04 Juni 2014 - 08:00

Monique:

Ha Henk en Annette, wat een leuk verslag. We lopen zo met jullie mee de supermarkt in en zien de rit naar Monterey voor ons. Stoer hoor zo met die camper. Ja mensen zijn opvallend vriendelijk inderdaad daar en behulpzaam. We wensen jullie heel veel plezier verder. Hopelijk zijn de volgende campings gewoon open! We zien uit naar de rest van de avonturen! Liefs, Monique

• 04 Juni 2014 - 08:13

Andre En Anita:

Zo, de kop is er af, geniet van de omgeving, het is daar zo mooi !!!!!!!!!
    Maak je nog een foto van de Camper ?
    veel plezier, xxxx André en Anita

• 04 Juni 2014 - 10:43

Ap En Anneke:

Jeetje, Henk en Annette, nu is het avontuur dus echt begonnen. Stiekum zijn wij toch wel een beetje jaloers, zeker als we aan onze superleuke vakantie met jullie in de States denken. Reis zal voor een deel wel een feest van herkenning worden. We zijn echt benieuwd naar de avonturen, die jullie te wachten staan. Want nu begint het pas echt! Ga genieten en houd ons vooral op de hoogte.

Groetjes. Ap en Anneke

• 04 Juni 2014 - 12:08

Kees Meeuwisse:

Hallo Amerikagangers, leuk hoor dat jullie ons laten meegenieten van jullie vakantie.
    Ziet er avontuurlijk uit. Gaat helemaal goedkomen met jullie daar.
    Veel plezier van Tonny en Kees.
    P.s: wel voorzichtig zijn daar, he. Milan en Thijmen willen jullie graag weer heelhuids terugzien.

• 04 Juni 2014 - 18:45

Ans:

Heerlijk! Wat een onderneming met zo'n camper! Erg leuk en spannend zo.
    Geniet ervan. Groetjes, Rob en Ans

• 04 Juni 2014 - 20:29

Ria:

HoiHoi, De kop is er af ... nog even en jullie weten van de hoed en de rand wat de camper betreft. Genietuhhhh!