4 en 5 juni - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu 4 en 5 juni - Reisverslag uit Santa Paula, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu

4 en 5 juni

Blijf op de hoogte en volg Annette en Henk

06 Juni 2014 | Verenigde Staten, Santa Paula

Hallo allemaal.

Hier weer een bericht van ons we hebben weer internet. Onze eerste nacht in een camper was even wennen het is wat krapper dan thuis.
Maar we hebben goed geslapen op ons gemak heerlijk ontbijten. En daarna aan de bak de tank van de wc moet leeg en het bad en afwaswater moet ook worden afgevoerd. hopelijk lukt het allemaal de instructies galmen door ons hoofd. Het gaat goed weer nieuw water in de tank en we kunnen op weg. De reis langs de kust is weer onwijs mooi we waren wel vergeten (mam dit moet je maar niet lezen) hoe hoooog die was we reden vaak langs het randje maar Henk reed heel rustig dus niets aan het handje. De natuur is erg mooi er staan veel bloemen in bloei. We hebben besloten om naar Hearst Casle te rijden maar we gaan geen rondleiding doen. Maar we hebben bijna geen benzine meer dus eerst op zoek naar een benzine station die hebben we gelukkig gauw gevonden toen terug naar Hearst Castle, het kasteel is alleen te bereiken met speciaal vervoer. Er is een gigantische souvenir winkel we kopen een kaart en maken een paar foto's en gaan weer op weg op zoek naar een slaapplaats. We hebben een mooie plek gevonden aan het strand. We hebben alleen geen stoom en internet.

5 juni de volgende dag zijn we al vroeg wakker. Eerst nog even de Skype afspraak met andre en anita verzetten vandaag gaat het niet lukken zonder internet. Om half negen zijn we op weg naar Santa Barbara de reis is ontzettend mooi die natuur geweldig aan de ene kant hoge bergen en aan de andere kant eerst de kust en daar achter de aardbeivelden en wijngaarden. Om 11.15 rijden we Santa Barbara binnen we herkennen het gelijk de zon schijnt. we parkeren de camper en gaan op het strand met een bak koffie genieten van het uitzicht. Na een uurtje gaan we verder rijden nog een klein stukje door Santa Barbara en gaan dan op weg naar Santa Paula voor de camping. De camping ligt midden in de bergen een mooie camping. We genieten van het zonnetje als we de boodschappen hebben gedaan zijn we voor de rest van de dag vrij.
De pauwen lopen hier los rond en als je geluk hebt laten ze je hun mooie veren zien.

Morgen gaan we richting Mojave woestijn richting de Grand Canyon

tot gauw weer Henk en Annette

• 06 Juni 2014 - 08:58

Ria:

Fantastisch klinkt het allemaal ... ik zie jullie gewoon voor me met dat bakkie :)

• 06 Juni 2014 - 09:34

Monique:

Ha Annet en Henk,
    Ja Hearst Castle is een enorme toeristische poppenkast. Wij zijn er ook niet in gegaan maar wel gaaf het even te zien. Slapen in zo'n camper lijkt me wel een dingetje inderdaad. Ik weet niet of het ons zonder al te veel onmin zou lukken. Maar er staat zoveel tegenover. Wat een avontuur en vrijheid hebben jullie op deze manier. Helemaal super. En Santa Barbara is inderdaad ook heel mooi bij het strand en de pier. Geniet lekker verder! Groetjes ook van Joost, Monique

• 06 Juni 2014 - 17:00

Ap En Anneke:

Ziet er avontuurlijk uit allemaal! Hadden jullie geen tijd voor Hearst Castle? Jammer, is echt super mooi! Maar een plek aan het strand in de zon vergoedt veel! Koken jullie nu in de camper, of toch maar naar de restaurants in de buurt?
    3 Jaar geleden hebben we jullie trouwdag gevierd met een copieus diner in Santa Barbara. Daar nog even herinneringen opgehaald?

En nu op naar de parken en de woestijn. Veel plezier en geniet ervan ( maar dat doen jullie al, te oordelen naar het verslag en de foto's)

• 06 Juni 2014 - 18:17

Annette En Henk Van Bavel:

hai ap en anneke

het restaurant in Santa Barbara hebben we inderdaad herkend dat was even leuk. Hearst Castle was 25 dollar pp en we waren toch te laat. We koken in de camper vanavond eten we gebakken aardappelen peen en een soort karbonaadje ze kijken raar op als je maar 2 stuks wil

het is een heel avontuur maar onwijs leuk. We gaan zo op weg naar de Mojave woestijn groetjes

• 06 Juni 2014 - 22:54

Andre En Anita:

Hoi lieve Henk en Annette,
    wat gaaf dat het skypen vanavond lukte.
    Leuk te zien en horen hoe het jullie vergaat in den verre !!!!!!!!!!!
    Mooie, spannende verhalen, best spannend hoor.
    Nu genieten van de prachtige natuur en natuurlijk van het te gekke Las Vegas.
    Dikke kus, tot dinsdag "voor" de skype.
    xxxxx A & A.