6 en 7 juni - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu 6 en 7 juni - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu

6 en 7 juni

Blijf op de hoogte en volg Annette en Henk

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Na heerlijk geslapen te hebben af en toe wakker van de roep van de pauwen die gaan in de nacht gewoon door. Heerlijk op ons gemak ontbijten het is nog wat fris. De laptop aangezet voor onze Skype afspraak met Andre en Anita. De tijd weet ik niet precies meer maar we ineens contact met Andre wat een techniek toch we zitten helemaal aan de andere kant en midden in de bergen en we hebben contact met elkaar. Het is leuk om op zo'n manier contact met elkaar te hebben. Van de week gaan we het met de kinderen proberen.
We rijden om kwart voor tien weg van deze camping op weg naar de woestijn. De weg was recht en lang 450 km rechtdoor alleen maar weg en verder niks niet helemaal verlaten af en toe was er toch een benzine station. en we hadden het helemaal niet meer verwacht een Walmart. Een hele mooie winkel was volgens ons nog niet lang open het zag er allemaal nog zo mooi uit. Maar wel een winkel die van alles heeft food en non food. Eerst lekker eten en drinken ingeslagen we hadden nog niet zo veel op voorraad. En daarna even struinen tussen de kleren ik heb een nieuwe broek en een paar shirtjes gescoord. Even wat gegeten en gedronken in de camper en de reis weer vervolgd. Op een gegeven moment kan je de weg af om route 66 te gaan rijden dat leek ons wel leuk ik kroop achter het stuur en gaan met die banaan. Nou de kopjes en borden rammeleden de kasten uit wat is die weg slecht. We zijn omgekeerd en weer verder gegaan op de hoofdweg. op route 66 rijden veel motoren nou wij wensen ze succes. Buiten loopt de temperatuur al aardig op we weten het niet precies maar het is warm. Om half zeven komen we aan op de camping in Needles. Het is hier in de The middle of nowhere verlaten dus. en warm zeg maar heet er is een wind maar het lijkt of er iemand met een grote fohne bezig is terwijl je gewoon rustig zit voel je het zweet langs je lopen. Ik ga beginnen met het eten maar ik geef het op het is veels te warm. Henk is zo lief om het over te nemen gebakken aardappelen peen en karbonaadje. we hebben heerlijk gegeten. We gaan niet te laat naar bed we zetten even de airco aan maar die moet hard werken het koelt totaal niet af.

7 juni Om zes uur worden we wakker we hebben ondanks de warmte redelijk geslapen het is nu qua temperatuur goed te doen. Voordat we vertrekken hebben we nog even contact met de kinderen. Ik ga als eerste rijden. De reis is niet lang vandaag maar we rijden toch weer een slordige 168 mile in drie uur tijd. We komen aan in Williams Railway Canyon RV park. af en toe komen hier treinen langs maar niet zulke kleintjes 3 locomotieven en zeker 50 containers erachter een lang lint van wagons. We hebben gelukkig nog een plekje het is hier erg druk. We zien vooral grote campers die aan de zijkanten kunnen uitbouwen en daarachter nog een grote aanhanger die vervoeren de motoren van Harley Davidson die zie je hier heell veel. Wij zijn maar een kleintje tussen de grote een soort Calimero gevoel. Maar goed we hebben een mooi plekkie en we kunnen naar het zwembad en dat gaan we ook heerlijk doen we hebben een vrije middag. In de avond ga ik het verslag maken en Henk gaat de route uitstippelen voor morgen. We gaan de Grand Canyon bezoeken dat is geen punt maar een slaapplaats ? dat wordt even puzzelen tot gauw weer henk en annette

• 08 Juni 2014 - 08:31

Andre En Anita:

Leuk om te lezen ! Veel plezier in de Grand Canyon, geniet van het mooie uitzicht.
    Liefs Andre en Anita.

• 08 Juni 2014 - 08:44

Moniqie En Joost:

Wat een leuk verhaal weer. Vooral die rammelende kopjes op route 66. De Grand Canyon! Fantastisch? Hopelijk hebben jullie een mooie kampeerplaats gevonden en genoten! Liefs Monique en Joost

• 08 Juni 2014 - 10:02

Ria:

Oei .. geen route 66 meer dan maar .. wat leuk om zo met jullie mee te genieten .. veel plezier bij de Grand Canyon! Grzzzzzzzzz

• 08 Juni 2014 - 13:21

Tonny:

Hai Henk en Annette, heel leuk om jullie te volgen via deze site. Wij vieren hier een zonnig Pinksterweekend. Toch fijn voor de thuisblijvers niet waar? Annette lees ik nou goed dat jij ook met de camper rijdt? Jeetje stoer hoor! Zorg steeds voor voldoende benzine anders wordt t wel heel avontuurlijk, daar in de desert of in de mountains. We kijken uit naar jullie volgende reisverslagen. Groetjes Kees & Tonny

• 08 Juni 2014 - 23:53

Emmy:

Geweldig zo,n reis. Leuk om het te volgen. Nog heel verloren plezier en geniet vooral !!!! Groetjes, Henk en Emmy