8 en 9 juni - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu 8 en 9 juni - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Annette en Henk Bavel - WaarBenJij.nu

8 en 9 juni

Blijf op de hoogte en volg Annette en Henk

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Moab

Hallo lieve allemaal daar zijn we weer het gaat uitstekend met ons we hebben het reuze naar onze zin we zijn heerlijk bijgekomen in het Rv Park in Williams op een toeter van een trein na maar dat mag de pret niet drukken. Vandaag 8 juni gaan we op weg naar de Grand Canyon onze tweede kennismaking met dit prachtige stuk natuur dat Amerika rijk is. We komen daar om 12 uur aan het is gezellig druk we parkeren de camper en gaan verder met de gratis shuttle bus. We stappen uit en wat zien we "onze huisjes" van 2 jaar geleden toen we met Ap en Anneke hier waren daar hebben we helemaal niet stil bij gestaan maar we herkenden het gelijk. Maswik Lodge later op de dag zijn we er lekker gaan eten. We hebben genoten van de natuur en konden geen genoeg krijgen van de vele uitkijkpunten nieuwe en "oude". we gingen eigenlijk voor het mooie iets te laat weg uit de Grand Canyon . We moeten nog best wel een eind rijden voor onze slaapplaats. Het werd ondertussen al donker Henk had een rv park gevonden op het internet maar toen we eindelijk bij het weggetje kwamen die ons daar heen zou brengen durfden we het toch niet aan omdat het pikkedonker was. Dus naar plan b een rv parkeerplaats bij de Burger King, dat was wel even een dingetje maar goed het was als half elf en we waren behoorlijk moe na zo'n dag, vol met indrukken. We waren net een beetje gesetteld wordt er aan de deur geklopt ohjee wat nu blijkt een zwerver te zijn die begint een heel verhaal. Tenslotte geeft Henk hem twee dollar en konden we "rustig" slapen Henk had zijn zakmes klaarliggen.

9 juni Het leed is geleden we zijn er nog geen zwervers meer gezien en lekker ontbijtje bij Burger King Nog even flappen getapt en weer op weg nu naar Monument Valley de natuur is geweldig hier je kijkt je ogen uit het is voor ons de tweede keer maar we komen nu van een andere kant je weet niet wat je ziet. We maken veel foto's van de natuur je kijkt je ogen uit ik val misschien in herhaling dat moeten jullie me maar niet kwalijk nemen. Ik had heimwee ik wilde het zo graag nog een keer zien ik moest Henk een heel klein beetje overtuigen en overhalen maar het is dubbel en dwars de moeite waard. Om 1400 komen we aan op de camping die we voor de zekerheid hebben gereserveerd maar we hebben ons alleen in de dag vergist we komen vandaag aan i.p.v. morgen maar het is geen probleem we kunnen hier twee dagen staan. We hebben een mooie plek uitzicht op een paar mooie bergen. Het is hier heerlijk weer niet te warm. We komen heerlijk bij morgen gaan we de Arches opzoeken en een wandeling maken. Er is ook een golfbaan in de buurt misschien gaan we golfen maar dan blijven we ook een dagje langer als dat mogelijk is. Tot gauw weer Henk en Annette

• 10 Juni 2014 - 07:16

Monique:

Ha Henk en Annette, dit klinkt wel als echt avontuur! Wat een ervaringen! Geniet vooral van al dat bijzondere. Slapen bij de Burger King, dat zouden we allemaal eens in ons leven mee moeten maken! Liefs, Monique

• 10 Juni 2014 - 08:29

Clement:

Hoi Henk en Annette
    Hartstikke leuke ondernemende reis en ik had nog een watsappie gestuurd was benieuwd of die aan gekomen was ,maar verder prettige voortzetting van de reis.

gr Clement en Evelien

• 10 Juni 2014 - 08:48

Andre En Anita:

Dank voor het mooie reisverslag.
    Het is zo leuk om jullie belevenissen te volgen.
    Geniet maar lekker ..........
    Hier alles oke, Monique en Ruben zijn gister even langs geweest en
    donderdag nemen we de opvang van Milan van jullie over, gezellig hoor.
    Sluiten de dag af met een hapje bij Kapitein Haak met het hele gezin.
    Vandaag gaan we genieten van een mooie fietsdag, prachtig weer hier !
    Tot het volgende verslag en vanavond met de SKYPE.
    xxxx Andre en Anita

• 10 Juni 2014 - 18:59

Ria:

Klinkt weer goed ... ben dan ook benieuwd naar het fotoverslag ... als dat net zo mooi als het fotoverslag van 2 jaar geleden, zit het helemaal goed ...

• 10 Juni 2014 - 20:15

Ap En Anneke:

Mooi verslag! Begrijpelijk dat je met al dat moois in de Grand Canyon de tijd vergeet.
    Lucky is nu 2 dagen hier. Gaat best goed. Ze loopt veel, dus ze is behoorlijk moe, zeker na de grote wandelingen ( minimaal 1 uur). Opvallend is dat Lucky veel beter loopt dan Tessa, die zilke wandelingen toch gewend is. Lucky heeft een duidelijk betere conditie! Nou, veel plezier en geen zorgen om de hond. A.s. Vrijdag gaat Lucky weer terug naar Moniek.